onsdag 26 maj 2010

Min dotter

Min dotter fick gå hem från skolan idag. Luften gick ur henne när dom skulle gå till parken hon hade hoppats på skogen för där kunde hon få vara för sig själv. Hon hade svårt att koncentrera sig i skolan för hon var ledsen och tänkte på att hon inte ville att jag ska dö.

Cancer suger! Mina barn blir rädda för att jag ska dö. Hur skyddar man dom mot det? Åh, vad jag hatar det här. Jag blir så förbannad. Jag saknar ord.....blir så ledsen. Christina var 4 år när jag fick beskedet första gången. Då fattade hon inget. Andra gången fattade hon för då var hon 6-7 år och hade klasskamrater som hade släktingar som gått bort i cancer. Nu är hon rädd att hennes mamma ska dö. Hon känner inte någon som inte dött i cancer. Skit oxå!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar