fredag 9 juli 2010

Så lycklig

Har varit två veckor i Vadstena på en knyppelkurs och det har varit som den underbaraste rehab. Den första veckan skulle jag fått cellgift på måndagen, men mina värden var för dåliga så jag fick paus i två veckor. Gissa om jag blev glad. Nu har jag gjort av med massor med pengar på knyppelsaker. Har varit tillräckligt pigg för att kunna genomföra kursen och lärt mig att montera mina spetsar och blivit bättre på att knyppla de bottnar som ingår i Vadstenaspetsar. Det har också varit underbart att träffa både gamla och nya vänner på kursen.

Min pappa följde med mig ner för att kunna hjälpa mig där nere. Första veckan hade jag balans i knypplandet i och med att jag slutade kl 17 varje dag för att umgås med min far. Vi åkte bl.a och tittade på orkidéer på ett kalkkärr. Jag ska lägga upp bilder när jag kunnat stoppa in bilderna i en dator hemma. Helt fantastikst var det i alla fall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar