söndag 25 juli 2010

Vatten...

Så har det äntligen regnat och det med besked. Vi har inte varit hemma än. Vi vet inte hur mycket det har regnat. Ungarna har inte varit hemma på en månad så dom längtar nog hem.

Jag ska få gift i morgon (hoppas jag). Jag tycker att jag känner av att jag har vatten i lungsäcken och det stör mig. Har förväntat mig att det ska försvinna precis som ryggontet har försvunnit. Tänk om inte giftet tar? Det blir inte förrän i höst som nya bilder ska tas och jag får svar på om giftet gör den nytta den ska göra.

Här i Nyköping är släktträffen över även om det är massor med släkt kvar. Det blir jobbigt med så mycket folk omkring sig och man ska vara social. Jag orkar inte det riktigt ens när jag är helt frisk och än mindre nu. Sedan hälften åkte kan jag dock gå och vila mig när jag vill. Det är inte alltid jag behöver vila mig som att jag behöver gå undan och vara för mig själv.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar