söndag 28 augusti 2011

Nils

Hemma igen efter släktträff i Agunnaryd. 65 personer och då var ändå inte alla där. Släkten är de på min makes sida.

På väg hem hämtade vi lill/stora katten Nils, som ska bli vår nya familjemedlem. Han är fantastiskt duktig på att sysselsätta sig själv. Han är otroligt petig på toa. Han skrapar och skrapar tills det inte luktar något alls. Jag är inte helt nöjd med maten han ätit hos min mamma. För hårt torrfoder tycker jag det var. Han har fått det i sin skål i dag, men redan imorgon ska jag introducera mjuk och smaskig kattungemat. Han är dålig på att dricka vatten, men det kan ju bero på att han inte slutat snutta på sin mamma. Hoppas att han kommer att sova gott i natt. Längtar till morgondagen.


Maken har hittills inte fått högt blodtryck på grund av sönderriva mattor, stolar och skinnsoffor.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar