tisdag 23 augusti 2011

Xeloda

Idag har jag varit hos läkaren och fått ut mitt nya gift i form av tabletter. Självklart har detta gift biverkningar, men eftersom jag började idag tänker jag inte trötta ut mig eller er med långa listan. Just nu mår jag illa av morfinet fast jag inte tagit några extra tabletter idag. Har varit grymt trött, men har inte kunnat sova. Har tagit gift nu. 3 tabletter stora som Alvedon och 2 lite mindre. Har svårt att svälja och det märktes tyvärr.

Det jag gjort som är roligt är att leta efter en bra, vettig och billig klösmöbel till Nils. Vi får se vad jag hittar. Tips mottages tacksamt. Imorgon ska jag köpa kattsand till toan och lite burkmat (motsv.) så jag har allt klart till på söndag. Nissepisse, jag längtar så efter att få snosa i din päls.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Ni kan FÅ vår klösbräda! Bra att börja med kanske. Vi behöver den ju inte längre...
    Maila om du vill ha den!

    Kram
    //
    Cissi

    SvaraRadera