lördag 5 november 2011

Mys

Vi är på Ludvigsbergs herrgård och räfsar löv och firar Cilla som fyller år. Vi har ätit en mycket god middag och sedan några timmar tillbaka underhåller gästerna som kan spela och sjunga oss andra :). När jag satt därnere kunde jag inte annat än att mysa över att vi har så underbara vänner och att våra barn kommer så bra överens. Några av de som är här har jag känt i över 20 år. De é gott.

Min son kom in i rummet Fredrik och jag sover i och undrade om det var bra. Han vill att jag ska ha det bra. Jag frågade om han var orolig och det var han, men framförallt ville han att jag skulle ha det bra. Min gullis! Dom som springer här och kollar mig är Cilla, maken och sonen.

Nu ska jag sova. Sov gott världen var än du är.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Så mysigt att få ha er här!! Ni är välkomna närhelst ni önskar miljöombyte. Finns alltid plats på Ludde för er!! <3 Pussis

    SvaraRadera
  2. Kära nån så mycket som hänt/händer omkring dig. Ska ta mig tid att läsa din blogg nu då jag hittat hit, ser att du redan läser min.

    Kram till dig...

    SvaraRadera