måndag 18 juli 2011

Inget gift....

Har hänt förut att värdet på dom vita varit för lågt. Idag var det samma visa. Inget gift. Fick betala 70 kronor för att ta blodprov och sedan åka hem. Fast jag åkte inte hem direkt. Min svägerska är barnmorska på SÖS och hon jobbade idag. Tog en fika hos henne och fick förmånen att passa en 7 timmar gammal bebis. Åh så mysigt det var. Fin och trött var hon det lilla livet. Tänk när dom är så där nya och upplever allt för första gången. Helt fantastiskt!

Om min underbara dotter fick en önskan skulle det vara att jag skulle bli frisk för jag betyder så mycket för henne. Hon ger mig tårar i ögonen. Mina underbara ungar. Vet inte än vad vi ska göra imorgon. Ska passa på att tvätta lite. Blir vädret hyfsat blir det nog bad i Flaten.

Natti natti


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Vi är fler här ute som har samma önskan. Älskar DIG!!

    SvaraRadera