lördag 30 juli 2011

Nä nu

Tycker att tumörerna på halsen har blivit flera. Det gör ont på höger sida där dom sitter när jag sväljer. Det gör ont i ryggen när jag går och det borde vara tumören under bröstbenet. Slutligen gör det ont i ryggen pga vätskan i lungsäcken. Kort sagt, nu är det eländigt. Ringde till onkologen och jag får tid nu på tisdag. Får självklart ringa i helgen om det blir värre. Men humöret sjunker direkt.

Har hittat en ny tumör vid vänster nyckelben. Jag borde fått avastin eller så är jag bara rädd. Livrädd. Inatt tog jag två insomningstabletter eftersom de är muskelavslappnande. Det var så begåvat. Jag fick sova. Var inte uppe en enda gång. Imorse tog jag diklofenak istället för alvedon. Vi får se hur det går.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar