torsdag 17 juni 2010

Bra torsdag

Igår blev det lite mycket. Idag har det varit lite mer balans. På em var jag inne i stan med mamma och spanade in nytt hår eftersom mitt eget börjar trilla av. Mamma vill inte att jag ska raka av håret. Tycker att jag är mycket finare med mitt hår. Jag blir bara arg. Jag tappar håret. Jag vill kunna bestämma själv hur håret ska försvinna och om det inte passar min mor så får hon hålla tyst. Hon ska stötta mig. Har hittat två olika som jag ska välja mellan i nästa vecka.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Rätt!! Det är ditt hår eller vad som en gång var hår! Du bestämmer!! Själv har jag nästan inget kvar efter att ha fått två cytobehandlinger för en BC, diagnostiserad i mars.Kram och allt gott /Ninni

    SvaraRadera
  2. Jag rakade av mitt. Använde aldrig peruk. Kändes som en lögn att bära den. Hade sjal eller inget alls.

    STYRKEKRAMAR!!
    Å gör bara vad DU VILL!

    SvaraRadera