söndag 20 juni 2010

Dagen före...

Man skulle kunna tro att det var dagen efter eftersom det var kronprinsessbröllop igår, men för mig och mina cellgifter är det dagen före. Dax för avastin, karboplatin och paxitaxel igen. Det var det jag fick när jag mådde så superduper dåligt för ett par veckor sedan. Nu har min onkolog sänkt dosen på karboplatinet så det blir nog mer uthärdligt denna vecka.

Jag är lite bekymrad över att jag inte har fått beslut om sjukpenning från FK. Jag har skickat in papper (hoppas jag) och tidigare har dom varit snabba som blixten. Jag vill kunna ha sjukpenningen när jag är i London och på Åland. Men det känns inte bra att ansöka om det om man inte ens får sjukpenningen beviljad..... Jag måste nog ringa till FK och kolla att mina papper har kommit in.

Igår läste jag ut min första kindelbok (elektronisk bok) på min fina iPad. Jag var hos en kompis i fredags och lånade böcker i fredags, så jag har nya böcker att läsa. Det är tur det, för när jag är tillräckligt pigg vill jag åtminstone kunna läsa lite.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar