tisdag 22 juni 2010

Trött nu

Idag har jag slitit som ett djur. Det började lugnt med frukost, lite listor, ios4 till iphone, mail, lunch. Sedan tvättade jag tvätt nr 1, bjöd in min kusin på fika, bakade sockerkaka. Sedan blev det middagsinbjudan till svägerskan och kusinen och massor med barn. Tvätta utebord, laga sopborste för att kunna borsta uterummet, tvätta vaxduk och vattna alla tomater etc. Sedan kom alla inkl maken med maten som skulle lagas.

På det hela taget, jätte trevligt. Men som sagt, nu är jag helt slut.

I morgon ska listorna skrivas färdigt och allt ska packas för på torsdag åker vi med båten från Oxelösund till Stegeborg. Midsommar ska firas hos mamma. Måste handla lite i morgon oxå och så skulle jag säkert behöva hjälpa mamma genom att fixa trekantkakorna.

Får se vad jag orkar och hinner.

Nu ska jag i alla fall sova. Natti natti.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar