lördag 5 juni 2010

Det vänder sakta

Idag har det vänt. Humörmässigt vände det redan igår när jag fick reda på att jag inte skulle få cellgift på måndag. Idag har jag ätit frukost med min familj ute. Njutit av att höra blåmesungarna pipa när föräldrarna kommer med mat. Förundrats av att skatungarna i trädgården bara hukar sig när sonen springer förbi dom.

Ligger i solen (D-vitamin ska va bra hat jag hört ) på en filt och försöker njuta. Att det gör ont runt hela bröstet pga ödem gör det lite svårare. Nu när jag varit så trött har jag inte tagit smärtstillande och då känns ödemet av.

Jag har gått ner 5 kg på min första cellgiftsbehandling. Även om mitt BMI är för högt sp ska jag inte gå ner nu. Men om man får rännskita och knappt får i sig mat så är det svårt att behålla kilona.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar