tisdag 15 juni 2010

Gift igår

Fick paxitaxel igår och mår ändå ganska bra idag. Var frusen igår och jag är frusen nu också, men vad gör väl det. Det finns ju kläder.

Maken åker till Sydkorea idag så min mamma kommer och hjälper mig med barnen. Barnen får vara på fritids och Mellis.

I söndags var vi på flyguppvisning i Linköping. Efteråt fikade vi hos goda vänner. Jag fick en hel kartong tomater som ska vara extra bra mot cancer :). Av dom äter jag nu morgon, middag och kväll. Tomater är så gott. Ska försöka ta mig till bauhaus eller motsv för att köpa säckar med jord. Jag har massor med tomat-, gurk- och sqauchplantor som ska planteras om i stora krukor och sättas ut.

Undrar när håret börjar lossna. Jag kommer inte ihåg efter hur lång tid. Minns att maken rakade av det ute på trappan. Han hade hur roligt som helst. Först hade jag tuppkam och till slut hade jag bara en liten Tin Tin tofs längst fram i pannan :).

Antingen ska jag läsa nu eller knyppla Udd och stad till kursen i Vadstena eller titta på Sex and the city? Vi får se.

Kram Heidi


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar