fredag 11 februari 2011

Äntligen fredag

Fixade blodprov på SÖS, men det var lite meck för tilläggsproverna som skrevs in i datorn igår (medan jag såg på) fanns inte på provtagningen idag. Något blev tokigt. Gick till mottagningen och gjorde om det och så upp till provtagningen igen. 5 rör fick jag lämna, men det gick bra.

Sedan tog jag bilen vidare in till stan för att måla akvarell. Nu är det fika hos min bror och sedan blir det äntligen fredagsmys.

Lite bekymrad av att min mage fortfarande levererar löst. Det har inte ens järntabletterna ändrat på. Nu är det svart och löst. Det kanske blir bättre i helgen. Hoppas det för på måndag hoppas jag att jag får mitt nya gift.

Så trött! Skönt att kunna vila lite. Zzzzzz


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar