tisdag 1 februari 2011

Home sweet home

Hemma igen. Så himla skönt att lägga sig i sin egen säng även om den inte ställbar på något sätt. Inga pip, utan klara små barnröster. Ikväll ska jag duscha och tvätta håret. Känner mig rätt sunkig även om jag vaskat av mig där, men håret kunde jag inte tvätta när jag var kopplad till droppställningen.

Fick åka hem idag under förutsättning att magen inte krånglade när jag började äta. Uppblåst, öm och pruttig går tack och lov inte under betäckningen krånglig. Nu blir det inget gift denna vecka eftersom dom tror att det som satte igång magen och febern var just behandlingen jag fick förra måndagen. Sedan ska jag vara fri veckan därefter enligt den ursprungliga planen. Därefter är det kur som vanligt. Inga förskjutningar alltså.

Avd 21 är en helt ok avdelning, men så skönt att vara hemma.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Härligt!
    Välkommen hem. Alltid skönt med att ha de "vanliga" dofterna runt sig och veta var saker finns.
    Håll dig frisk!

    SvaraRadera
  2. Hej,Skönt att du är hemma bland nära och kära, Kramen från jobbet

    SvaraRadera