måndag 14 februari 2011

Nytt gift, långt liv

Så ligger jag åter igen på SÖS behandlingsavd och får gift. Caelyx ska ges var fjärde vecka och blir inte biverkningarna för jobbiga så tänker jag börja jobba 25%. Då kanske jag kan komma upp ur deppet jag befinner mig i. Hur länge kommer jag att hålla på med detta gift? Tills det inte inte hjälper mer eller biverkningarna blir för svåra. Jag kommer aldrig att bli frisk. Jag har otroligt svårt att smälta det. Tror inte att det är sant. Det kan ske under. Låt det ske med mig.


Ute skiner solen och i ljuset ser man tusen små diamanter som dansar. Det är så vackert.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Tänker på dig. Hoppas att du inte drabbas av för svåra biverkningar. Önskar att du blir piggare och gladare. Styrkekramar!

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag hoppas på det här, dvs att jag ska kunna börja jobba :). Har redan börjat rulla bollen så på onsdag smäller det.

    SvaraRadera