måndag 21 februari 2011

Hela familjen

Dottern kom hem efter lunchen i skolan så nu ät hela familjen hemma. Dottern ligger och sover, maken och sonen pillar på var sin dator. Jag har precis ätit lunch och har krupit ned i sängen igen. Dunderförkyld!

Har precis läst lite bloggar. Är lite uttråkad. Inte så trött att jag bara somnar.

Vår badrumshantverkare håller på att sätta ihop toan och inredningen igen. Han blir nog klar idag. Vi fick problem med kakelplattor som sprack. Badrumshantverkaren tog på sig felet och rättar till det gratis. Ingen fuskbyggare här inte.

Har tagit Alvedon och ligger och svettas. Tar Alvedon för att jag har ont i skuldran inte för att ta ner någon feber. Febern är mycket beskedlig så jag har inte ringt sjukhuset. Jag är bara dunderförkyld.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Här kommer en kram till er alla. :)

    SvaraRadera
  2. Så trist men förkylningen. Krya på dig!
    KRAM

    SvaraRadera