torsdag 18 november 2010

En vanlig dag

Efter en omtumlande helg så har vardagen tagit sig fram ur skrymslen och vrår igen. Jag har varit så otroligt trött och faktiskt lyckats sova de flesta nätterna (utom natten till idag då). Efter att ha skickat iväg ungarna till skolan idag med lunchmatsäckar så gick jag och lade mig igen. Det enda som stod på programmet var Arkitekturmuseet då deras utställning Konstslöjdssalongen 2010 slutar nu på söndag. Det fanns 144 verk att stirra på och vissa var roligare än andra. Det var ett par stycken som imponerade mycket som t ex Bagels (de tre runda ringarna). Jag trodde att dom var gjorda i trä, men nej då, det var gjorda i ett helt annat material (kommer inte ihåg längre).
Konstslöjdsalong 2010, foto: Arkitekturmuseet
Jag har förberett mig inför akvarellkursen imorgon så det blir nog lite slötittning på svt.se/play för det finns ett nytt avsnitt av Brottet och två avsnitt av Nurse Jackie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar