tisdag 30 november 2010

Knyppling och Korea

Efter en skön sovmorgon åt jag frukost i sällskap av tidningen och två Alvedon. När klockan var 14 var jag på söder för att knyppla. Jag hade tagit med mig spets och material för att få ihop en lavendelpåse. Nu har jag klart för mig hur jag ska fortsätta så det blir säkert en påse klar före jul. En tidig julklapp till mig själv :).

Ni på kvällen har jag varit på Sydkoreas ambassad och fått lite inblick i koreansk kultur. Det var jätte trevligt även om min skuldra saknade påfyllning av Alvedon. I Washington såg jag lite keramik från Korea och den är verkligen fin och speciell. Jag skulle gärna vilja testa den tekniken vid något tillfälle. Jag tog lite foton på ambassaden som inspiration.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar