onsdag 1 december 2010

Svinkallt

Jag har inte varit ute än så vad vet jag. Fick ett trevligt samtal av en kompis nu på förmiddagen. Det gjorde att jag vaknade och gick upp, så nu har jag ätit frukost och tagit mina Alvedon. Idag ska jag åka till Waldemarsudde och titta på utställningar. Hoppas att jag inte fryser ihjäl när jag tar mig ut. Ska inte ta bilen utan åka kommunalt. Jag brukar dra mig för att åka kommunalt för att det brukar kännas som armen ska gå av när jag går, men jag får ta det långsamt.

Det är så fint ute. Trädens grenar är aldeles frostiga och gnistrar i solen. Solen står så lågt och kastar långa skuggor. Dom sandar inte vägarna i Enskede så vi har vintervita vägar. Inte så där slaskigt och skitigt som inne i stan. Hurra vill ut i vintern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar