söndag 26 december 2010

Sjukt

Tja, mina barn är inte sjuka. Inte maken eller jag heller. Men makens syster var sjuk igår och svärfar är sjuk nu. Och jag har sjukt ont i skuldran och under armen/bröstet. Men annars är det bra. Det ska gå en expedition in till stan idag. Jag stannar hemma. Har inte mycket glädje av att gå på stan och ha ont. Skriver med vänster hand för att slippa att det gör ont. Det är galet. I eftermiddag ska vi sätta upp bilbanan jag fick i julklapp :). Jag har önskat mig en sådan i flera år och det ska bli så roligt.

Jag är väldigt orolig för Linda. Hon brukar skriva ofta och när hon inte skriver lika ofta blir jag orolig att det hänt något. Tänker på henne och hennes familj.

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Har halkat in på din blogg genom Lindas... håller tummarna för dej och tackar för ditt mod och generositet att dela med dej av din historia!
    Största kramen och välgångsönskningar till dej från Åsa

    SvaraRadera
  2. Tack! Det är mest en ventil att pysa det man inte säger hemma.

    SvaraRadera