söndag 19 december 2010

Shopping

Har varit ute både igår och idag och handlat julklappar. Tänkte springa ut en stund i morgon oxå fast då blir det inne i stan. I morgon är det skolavslutning på eftermiddagen och det vill jag inte missa. Har blivit förkyld så jag är som vanligt trött och har ont i huvudet. Att gå på stan gör ont i skuldra och axeln, men det är bara att stoppa i sig Alvedon och bita ihop. Häromdagen läste jag min egen blogg om början. Har glömt hur sjukt ont jag hade då. Jag kunde inte tänka klart stundtals. Gick både hos sjukgymnast och kiropraktor och åt citodon och till slut tramadol för att hålla smärtan i schack. Det känns fantastiskt skönt att det blivit bättre, en oerhörd lättnad.



Vi klädde granen idag. Hade bjudit hem makens brors familj. Kusinerna fick leka och vi vuxna prata.


Härligt! Längtar till julledigheten nu, att få ha maken och ungarna hemma. Mysigt!


Natti natti. Måste sova nu för jag har så ont i huvudet.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar