fredag 3 december 2010

Provtagning igen

Skulle målat akvarell idag, men jag orkade inte gå upp. Har blivit lite förkyld och det är ju bra för då kanske min kropp gör lite vita blodkroppar för att kämpa ner förkylningen. Att ha cancer är som att träda in i landet upp och ner. Man vill bli lite förkyld och vill ha gift som gör att man mår dåligt. Ont ska med ont fördrivas. Jag kom i alla fall upp idag. Behövde åka och ta blodprov för att dom ska kunna ordinera Carboplatinet. Nu hoppas jag bara att dom vita åtminstone är uppe i 2,5, annars blir det inget gift på måndag. Och jag kommer inte att glömma att ta sprutan dan efter. Nu j-a ska jag få mitt gift och skiten ska dö. Först ska jag bara vila lite i sängen......


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar