måndag 6 december 2010

Somna om

Det åkte två båtar efter varandra i isrännan på eftermiddagen. Långsamt, långsamt tig de sig fram. Inte något roligt väder att ta sig fram på sjön i. Men det var kul att titta på dom. I sängen bredvid min fick en äldre man gift för första gången. Det pep i rummet bredvid väldigt ofta och han hörde inte om det var hans droppställning som pep eller inte. Själv var jag bara trött, men otroligt tacksam över att få giftet.

Har tackat nej till porslinsmålning i kväll. Känner mig bakis och skakis. Imorgon kväll är det julbord med jobbet. Får se om jag orkar. Sedan är det ev målning på onsdag igen och läkarbesök på torsdag. Ni ser, hur stressigt som helst.

Min sköterska Eva tyckte att det skulle vara bra med gift redan på måndag igen. Vi får se vad onkologen säger. Jag säger javisst! Ska bara ta sprutan imorgon. Har tagit ut den ur kylen och satt två alarm på telefonen. Dessutom tror jag att åtminstone en kompis kommer att ringa mig i påminnelsesyfte :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Hoppas att du får gift på måndag igen.
    DU är en sann kämpe, önskar dig en trevlig dag.
    Kram Natalie

    SvaraRadera
  2. Nu är klockan 15. :)

    SvaraRadera