söndag 12 december 2010

Mycket nu

Har nog slitit ut mig lite i helgen och dessutom sover jag väldigt sällan särskilt bra. Har på grund av cellgifterna blivit en liten klimakteriekossa :) och det tillsammans med värken i min skuldra påverkar min sömn. Känner mig lite slut och lite argsint. Jag kan lätt känna mig lite morrig när orken tar slut och jag är trött. Dagen är dock inte riktigt slut än. Dottern ska vara lucia i morgon och jag vill ha koll på att allt är klart för morgondagen. I morgon ska jag dessutom kanske få gift på förmiddagen. Det hänger på blodvärdena (som vanligt). Jag kommer att åka till SöS på morgonen utan att ta all förmedicinering. Jag tycker inte att jag brukar må bra av kortisonet, magmedicinen och allergitabletten så om jag inte får gift vill jag inte ha tre dagar när jag mår lite halvrisigt fastän jag inte fått något gift. Då får en eventuell gift omgång bli lite förskjuten istället eftersom det måste gå en timme från det att jag tagit kortisonet tills jag kan få gift.

Nä, nu ska lucianattlinnet strykas och sedan dyker jag i säng. Önskar er en god natts sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar