torsdag 23 december 2010

Fortfarande trött

Det är helt magiskt så trött man kan vara. Jag är fortfarande trött. Sov dåligt, har vilat på eftermiddagen, druckit kaffe, men är fortfarande trött. Har haft ont i skuldran oxå. Det blir jag trött av. Har ätit Alvedon, men det har hjälpt så där. Det går dock att sticka trots skuldran så jag sitter och stickar på lila sjalen.


Ungarna och maken har varit ute och åkt pulka. Det är hur mycket snö som helst ute, men det har alla. Fantastiskt med en vit jul. Det blir liksom lite juligare då. Det känns helt overkligt att det är julafton i morgon.

Fast jag känner mig inte riktigt glad. Vet inte om det är för att jag är så trött. Vill helst bara gå och lägga mig. Krypa in i en grotta och vara ifred.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar