fredag 10 december 2010

Fredagsmys

Väntar på att maken ska komma hem. Vi ska fira att hans mamma fyllt 65 år. Ungarna är redan hos dom med sina småkusiner. Själv har jag inte gjort många knop idag. Ätit lussebullar till frukost, tittat på skidskytte (både herrarna och damerna) och stickat lite. Fick hjälp av en kollega att låsa upp min jobbtelefon. Hade slagit in fel kod tre gånger och var tvungen att få tag på PUK koden. Lösenordet till vårt ärendehanteringssystem har jag glömt för länge sedan. Jag har legat av mig på jobbfronten. När jag är inne på kontoret så stör jag mest när jag snackar skit med mina kära kollegor.

Det är så vackert ute. Det är molnfritt och en måne i kommande hänger på en djupblå himmel. Det blir nog stjärnklart och kallt i natt. Det betyder att det är supermysigt att vara inne. Ute kallt, inne varmt.

Idag har jag mått bra och det ger mig energi (i alla fall lite). Ska avsluta här genom att äta en sista lussebulle och duscha till Madonna. Oh yeah!

3 kommentarer:

  1. Vilken häftig bild på Lego-Madonna! Roligt att läsa att du mår bra, hoppas att energin räcker till kalaset. Önskar dig en mysig fredagskväll.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Jag representerar alla dina kollegor när jag säger att du absolut inte stör när du är inne och snackar skit med oss. Vi tycker det är jätte mysigt när du kommer in. Du sprider glädje!!
    Många kramar från dina kollegor och arbetskamrater, Susanne

    SvaraRadera
  3. Gulle dig Susanne! Det är så skönt att komma till kontoret för jag får energi av det. Kram

    SvaraRadera