tisdag 28 december 2010

Lite sjukt fortfarande

Dottern hade feber och ont i halsen igår så lite sjukt är det fortfarande här hemma. Lillskruttan kunde knappt äta middag och sedan gick hon och lade sig på en gång. Sonen har suttit och byggt julklappslego och slutade dagen med att titta på en film med maken. Jag har mest ont i skuldran, men egentligen mår jag bra och har inget att gnälla över.

Idag spelar ungarna ps3 tillsammans. Maken jobbar och jag slöar. Måste sätta igång och packa upp mina saker. Fast jag har egentligen ingen lust. Jag undrar när den där lusten kommer. Känns som jag saknat lust jätte länge. Men det går inte. Jag har saker jag måste göra...... Önskar att det vore vardag så maken var på jobbet och jag kunde gömma mig i sängen.

Idag ska vi till kompisar och leka och äta middag. Jag hade planerat att ringa och berätta att Christina hade feber igår, men dom förekom mig.  Dom var lite förkylda och undrade om det var farligt för mig. Men nä, det är inte farligt, så nu ska vi träffas ändå och byta baciller med varandra. Det blir trevligt. Det var länge sedan sist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar