torsdag 11 november 2010

Ny dag imorgon

Ska måla imorgon så jag måste upp i tid, äta frukost och skära till papper. Jag är inte pigg, men det är sista målningen och jag vill verkligen gå.

Ska lägga mig i sängen nu och läsa lite innan jag somnar (ska bara hitta något ätbart först).

Har svårt att inte tänka på dom som har det extra jobbigt just nu på grund av tråkiga besked om medsystrar, blivande fader som är orolig för sin ofödda. När jag ligger i sängen och ber aftonbön brukar jag be för alla, men med bloggarna kommer ni en så nära, människor som jag aldrig träffat, men som jag ändå känner så mycket för. Är min bön tillräcklig?

Jag är osammanhängande som vanligt. Ny dag imorgon.

God natt och sov gott (jag önskar dig i alla fall en god natts sömn)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar