måndag 29 november 2010

Måndag

Idag är det måndag. Min syster Eva ringde och bokade in en ny tid eftersom jag inte fick komma in idag för att få mitt gift. För att inte ligga i sängen och deppa hela dagen åkte jag till jobbet för att prata bort dagen. Risken är annars att jag sover bort hela dagen bara för att jag inte har lust med något när jag bara är deppig. Kom lagom till lunch. Var med på två hela möten på eftermiddagen och träffade därigenom både alla mina kollegor och alla som jobbar med lönemodulen i Agresso. Det var länge sedan jag träffade "lönetanterna" och "farbröderna" så det var riktigt roligt. Det som inte är så skoj är att inte kunna säga att allt är bra. Blev tvungen att ta Alvedon idag med. Det gör bara ondare och ondare i skuldran. Men jag har i alla fall fått iväg ett brev till försäkringskassan så jag får kanske lite sjukpenning till jul :) och det är ju bra.

Nu åker jag till porslinsmålningen. Har haft fyra saker på bränning så det är riktigt spännande.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar