tisdag 12 april 2011

Ändrade planer

Det blev ingen utställning. Jag åkte in till stan, men jag lyckades fixa en klipptid istället. Det blev akut, för när jag kom ur duschen och såg mig i spegeln stod jag inte ut längre. Nu är i alla fall hockeyfrillan ett minne blott. Sedan åkte jag hem och hämtade barnen och åkte med dom till svågern med hemmabio. Maken och jag gick själva på bio och såg "The Kings speech". En helt ok film.

Nu ligger jag i sängen, igen. Imorgon måste jag gå upp tidigt. Mycket tidigare än jag brukar. För att träffa kuratorn. Det har blivit lite bättre. Jag ligger inte i sängen hela dagen, bara halva. För att sedan krypa ner i sängen igen på eftermiddagen och kanske kliva upp till middagen. Och sedan ner igen i varma sängen. Nä, det måste få ett stopp.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar