måndag 11 april 2011

Idag

En kompis kom över i lördags med sin date och lagade mat till oss igen. Det är så lyxigt att ha en sådan kompis. God mat, god dryck och fantastiskt trevligt sällskap. Det blev sent och jag var så trött på söndagen. Vi var tvungna att gå upp hyfsat tidigt för att städa kommunala städområden för att samla in pengar till klasskassan. Efter två städområden så var jag helt slut. Har träningsvärk i benen. Tack och lov har lite vårblommor dykt upp i naturen så jag kunde fotografera lite.

Vintergäck med minibi
Efter städningen åkte vi till min bror för att fira hans yngsta dotter som fyllde fyra år. Dom bjuder alltid på massor med godsaker som hemmagjord princesstårta, korintkakor och massor med annat smaskens.

Blåsippor i Örby
Idag har jag klivit upp och tittat på TV. Ikväll ska jag över till en svägerska och titta på Greys Anatomy så der blir mycket TV idag, men det känns helt ok. Jag är trött och lite illamående så det känns ok med den sortens lökande.

Har fått lite ont i händerna. Fingrarna gör ont om jag använder dom och det svider i vecken som blir vid tummen och de andra fingrarna. Kallas tydligen för hand- och fotsyndrom, vilket jag har fått en mycket mild sväng av. Men det är obehagligt ändå. Jag har inte lika ont i skuldra längre och äter bara alvedon morgon och kväll. Bådar gott inför skiktröntgen även om jag känner mig nervös inför den.

Nu ska jag försöka vila lite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar