tisdag 26 april 2011

Tro

Jag tror att lchf är bra om man vill gå ner i vikt, men det är inte mitt syfte. Det är löftet med min syrra som är det viktiga för mig. Dessutom tror jag inte att det är skadligt för mig. Det jag tror kan vara problematiskt är att jag inte är så sugen på mat över huvudtaget. Att jag inte ska få i mig tillräckligt med fett.

Det går så fort ute. Våren är här NU och snart är det försommar. Det går lite för fort..... I trädgården blommar körsbärsträdet och Häggen blommar snart.


Själv är jag trött. Det är jobbigt att gå och jag vill helst bara gå och lägga mig.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jag hoppas det funkar som du vill ha det för dig och din systers skull. Hoppas du hittar något som kan hålla igång din aptit! Det är verkligen inte lätt att hålla olika kost utan aptit.

    Tiden NU är fantastisk!:)

    SvaraRadera