onsdag 27 april 2011

Tråkigt

Jag hade bilen inne på expresskontroll före påsk. Ändå har bilen krånglat hela påsken och idag blinkade en varningslampa. Körde till verkstan på eftermiddagen men ingen hade tid (det bar rätt sent) så jag får åka med den imorgon istället. Hade mycket hellre åkt till en kompis. Ska måla imorgon också istället för på fredag för då ska jag till jobbet.

Var hos lymfterapeuten idag. Hon mätte armen igen och beställer en smalare strumpa :). Det går sakta nedåt. Känns jätte bra. Måste bara slänga allt i tvätten, särskilt handsken, för den är så skitig.

Ska börja träna på måndagar. Det blir bra även och tröskeln känns gigantisk. Därutöver måste jag hitta luftiga kläder. Det finns mycket att ta tag i. Helst vill jag bara ligga i sängen. Jag har dock blivit lite bättre för nu leker jag med min iPad och det är ett friskhetstecken.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar