måndag 16 maj 2011

Inget gift

Tog blodprov inför behandlingen, men dom vita var för låga så det blev ingen behandling. Blev inte besviken. Det är rätt skönt att mina utslag får en vecka till på sig att läka. Det som känns lite så där är att Neulastasprutan inte verkar hjälpa. Fast det kanske bara är inbillning och det kanske skulle vara ännu sämre om jag inte tog den. Men vad vet jag.

Svärföräldrarna är här och stöttar mig. Svärmor tvättar och vattnar blommor och svärfar gräver upp maskrosor. Jag kan lägga mig i sängen och löka. Väntar samtal från onkologen med resultat från CTn. Borde åka och träna idag, men jag är så trött. Jag ska ta en tur till Bromma och hämta båtkapellet som är färdigtvättat med svärföräldrarna i eftermiddag istället.

Har fått den nya något mer slimmade armstrumpan. Har inte använt armstrumpan på ett par dagar eftersom jag fick utslag i armvecket. Nu när jag började använda den igen svullnade handryggen upp, så det tar väl ett par dagar för kroppen att vänja sig igen.

Nu ska jag löka lite, sedan blir det dusch och insmörjning.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar