måndag 23 maj 2011

Ont idag

Otroligt trött i armen efter helgen. Det var lite för hårt arbete för kroppen. Får ta det i kortare pass i framtiden.

Nu ligger jag i en säng på behandlingsavdelningen och ser molnen flyger fram över himlen. Svalorna kastar sig fram över genom rymden. Själv ligger jag med slutna ögon och pausar. Maskinen pumpar sakta in den röda vätskan. För långt liv.

Det känns som depressionen håller på att brytas. Kanske. Ibland blir jag så trött och längtar till sängen. Idag trodde jag att jag var "stark", men just nu är jag så trött. Det är bara att ha tålamod. Men det är svårt. Jag får se vad resten av dagen har i sitt sköte.

Åkte vidare till Jula och köpte slöjdkniv och skedkniv. Det kändes bra att vår lärare i helgen inte ansåg att det behövdes top of the line knivar. Den kniv jag gillade bäst var en handsmidd kniv med väldigt kort blad som kostar ca 300 kr. Inte mycket för en handsmidd kniv, men lite mycket för någon som vill utöka sina hobbys.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar