måndag 2 maj 2011

Måndag

Efter en trevlig helg är det åter vardag. Jag har två svägerskor som är sjuksystrar och har oregelbundna arbetstider. Idag kom en av dom hem till mig och vi tittade på Greys Anatomi tillsammans. Tre avsnitt hann vi med innan jag var tvungen att göra mig i ordning för att gå till träning på Hela kroppen hälsa. Har inte tränat på år och dagar och jag har nu tränat tillsammans med andra kvinnor som haft bröstcancer. Det var så jobbigt, men roligt så jag går dit nästa måndag igen. Det blir bra att träna upp lite kondition och rörlighet i skuldran.

Imorgon ska jag lämna in bilen till verkstan. Innan påsk lämnade jag in den för att en lampa lös. Under påsk har vi tyckt att den gått orent och den dagen jag tänkte åka in med den igen började en ny lampa blinka. I två dagar försökte jag få in bilen utan resultat. Till slut bokade dom en tid till nu imorgon. I helgen har två lampor till börjat blinka och lysa inklusive den jag fick åtgärdad före påsk. Gissa om jag är arg. Rapport om besöket kommer......

Sov gott!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar