torsdag 12 maj 2011

Min säng

Min säng är som fastklistrad till min kropp. Det enda som sliter kroppen ur sängen är avtalade tider. Idag ringde en arbetskamrat och eftersom jag inte varit där på en månad bestämde jag att jag ska dit på onsdag. Min jobbarkompis berättade en rolig sak och em tråkig sak. Jag hade koll på båda. Hennes kommentar var - för att inte ha varit här på en månad är du väldigt välunderrättad. Ja, det blir man när ens enda arbetsuppgift är att lyssna på skvaller samtidigt som man fikar :). Men ibland går saker mig förbi och då blir det verkligen nyheter. Har inte tagit alla mina tabletter idag, inte ens Alvedon. Men jag har inte ont så jag har glömt bort dom. Så bra! Att jag inte har ont. Måste dock ta mina andra piller.

Det blåser ute. Till kvällen kommer kanske regn och åska. Det lär märkas om det gör det.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar