måndag 9 maj 2011

Underbart med sällis

Idag har jag en kompis här som sitter och jobbar. Det innebär att jag oxå får saker gjorda. Ringer samtal och fixar lite. Det är många kompisar som kan göra så, det vill säga sätta sig hemma hos och jobba. De flesta har ju liksom 9-17 jobb och sitter där de sitter. Egen företagare däremot kan vara flexiblare. Tack för att du finns!

Jag är fortfarande svidig och kliig. Det har inte lugnat ner sig. Jag ser rent bedrövlig ut under tröjan och huffar och puffar så fort jag ska röra på mig. Idag ska jag iväg och träna. Tänker komma dit ombytt och direkt efteråt ska jag lämna in ett båtkapell för tvätt i Bromma.

Igår kom pappa hit med en kompis. De hade med sig en lång pinne av en en som kompisen fällt för ett år sedan. Jag ska på täljhelg nästnästa helg. Då har jag ett stort ämne superhårt trä att börja jobba med sedan. Hoppas verkligen att det fungerar nu med armstrumpan. Jag använder inte strumpan sedan ett par dagar tillbaka sedan jag fått blåsor i armvecket på ödemarmen. Nu ska jag vila mig lite innan jag ska iväg på träningen.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar