söndag 15 maj 2011

Möhippa igår

Igår var jag iväg på en möhippa. Så roligt och trevligt. Var helt slut när alla gick ut på lokal så jag åkte hem och lade mig istället. Svärföräldrarna passade 5 barnbarn här hemma. Mina barn är äldst och kunde hjälpa till. Det hade gått hur bra som helst. Maken är på konferens hela helgen och kom bara hem för att sova lite. Ikväll åker han till Finland.

Svärföräldrarna stannar kvar till imorgon eftersom jag ska få gift imorgon. Det är jätteskönt för dom hjälper till med allt.

Har haft ont i ryggen i natt och hela förmiddagen. Blev väldigt bekymrad över att inte Alvedonen hjälper. Har tagit en diklofenak nu på eftermiddagen för att testa om det hjälpte och det gjorde det, tack och lov.

Alla vuxna som var på svensexa och möhippa är lite trötta idag :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar