onsdag 12 oktober 2011

Min status

Åh vad jag har min status. Jag har ont i höger sida precis i slutet av revbenen. Varför? Jag vet inte, jag har till och med googlat på blindtarmen, men utan resultat. Jag spänner mig så jag får ont i nacken och ryggen. Jag vill bara krypa ur mitt skinn.

Snälla, ta mig härifrån fort
Jag vill flyta bort
In i en dimma
Smärtlindring
Vad som helst för frid

Maken är inte hemma. Nils sover i våra sängar. Egentligen får han bara sova hos mig, men han vill helst sova hos min dotter. Men det får han inte för henne. Nu har hon kastat ut honom och han ligger och spinner på min mage.

Jag måste ringa pappa eller svärföräldrarna imorgon. Jag måste in till SÖS och få reda på vad som gör så jävla ont. Det kan inte bara vara lymfvätska som stasar. Snälla morfin låt mig få frid. Snälla!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar