lördag 29 oktober 2011

Trött idag

Idag har jag varit så trött. Jättetrött imorse, men rätt ok när vi åkte till Fåfängan på söder och fikade. Men när jag kom hem var jag trött igen. Fick bara i mig halva middagen fastän jag inte åt någon lunch idag. Fick ont i magen och mådde illa. Tog en näringsdryck istället.

Fortsättningen på Downton Abbey börjar idag. Super bra serie på SVT. Kommer nog inte kunna se den ikväll om resten av familjen vill se något annat. Ligger i sängen och skriver. Lyssnar på barnen som tjafsar med varandra. Det låter så tråkigt. Dom sitter och bygger lego. Inte tillsammans, men i samma rum. Dottern bygger en stad och sonen rymdfarkoster. Konstigt nog sitter inte maken där oxå och bygger.

Huset har nästan tömts på släkt. Svärföräldrarna har åkt hem, men min mamma är kvar. Hon måste stirra på fötterna en vecka till efter sin operation av gula fläcken. Tycker så synd om henne. Det enda hon kan göra är att läsa böcker och titta på TV och hon är så trött på att bara ligga på mage och sova.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar