tisdag 3 augusti 2010

Gift i måndags

Blev skjutsad till sös i måndags av maken. Han har aldrig varit med när jag har fått gift. Jag har aldrig kännt ett behov av att ha sällskap när jag får gift och han har aldrig frågat om han får vara med. I måndags har jag bett honom komma sista halvtimmen. Vet inte om han tar med ungarna eller inte. Dom har varit med en eller två gånger. Min mamma tog med dom. Dom hälsade på och åt glass :), så dom var inte med hela tiden. Det hade varken dom eller jag fixat :). Men oftast (dvs alltid) är jag själv när jag får gift. Jag har med mig min iPad (som en liten bärbar dator) och en bok. Dom har trådlöst nätverk på behandlingsavdelningen så jag kommer åt internet. Super bra! Oftast så vilar jag mig i och för sig, läser, löser sudoku eller tittar på båtarna som glider förbi nedanför i Årstaviken (brukar få ett rum med fantastisk utsikt).

Har varit så trött så jag har inte orkat skriva färdigt förrän idag.

Min dotter fyller nio idag och min son är sjuk (feber).

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar