torsdag 5 augusti 2010

Nästa fas

Värsta gnällbloggen blir det här. Nu har jag ont i huvudet och är trött. Men det finns alvedon så det ger sig nog tills jag har somnat. Nä, den här dosen som jag får var tredje vecka med paxene, carbo och avastin (det enda av det jag får som inte ger biverkningar) är inte att leka med. Jag spyr, blir dundertrött, rennskita, ont i huvudet och allt på mindre än en vecka. Det positiva är väl då att ju snabbare faserna är avklarade desto snabbare blir jag pigg. Vi får väl se. Imorgon blir det bad vid Hellasgården med familjen. Det blir mysigt! Ska ta med fiskespöt och fiska lite. Har fiskekort för sjöarna runt Stockholm, men i år har jag bara fiskat i Flaten en gång. Får inte mycket. Det blir en abborre nu och då. Fiskar mer för att det är roligt än för att få något. Låter kanske knäppt. Av allt jag skulle vilja kunna göra är fiska enkelt. Skulle gärna kunna sitta och måla lite akvarell när vi är i väg, men det är svårt. Jag får prestations"ångest" eftersom det inte blir som jag vill, eller ser det framför mig. Det är därför jag knypplar. Det är totalt regelstyrt. Bara att följa ett mönster om man vill det. Det enda som jag kan påverka är hur väl jag sträcker och lirkar med trådarna för att få det att bli snyggt eller perfekt. Det är nog min önskan om att det ska vara så jävla perfekt enligt min mall som gör att jag tycker att det är svårt att ta mig för saker.



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar