onsdag 25 augusti 2010

Orkar inte

Ligger i sängen och blöder näsblod. Orkar inte släpa mig upp i trappan. Idag börjar lindagar på Skansen. Jag hade hoppats att jag skulle orka vara där med en knyppeldyna för att intresserade skulle kunna prova på, men nä. Jag orkar inte ta mig uppför och Skansen är rätt backigt. Så jag ligger i sängen i stället. Inte fullt lika roligt.

Nästa vecka hoppas jag att jag är tillräckligt pigg för att orka jobba ett par timmar per dag. Det blir i alla fall skoj.


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Hoppas du känner dug lite piggare idag. Du är så tapper! Och hoppas verkligen du är så pigg så du orkar komma hit några timmar nästa vecka. Det är ju kick off på onsdagen! Lite god mat förhoppningsvis (ser jag fram emot i alla fall). Sköt om dig! Saknar dig här.

    Kram//Anna I

    SvaraRadera