torsdag 5 augusti 2010

Skit trött och läkarbesök

Känner mig ibland som en raspig gammal skiva som har hakat upp sig. Trött igen! Det är den underbara trippeln med paxene, carboplatin och avastin som sänker mig. Kände mig väldigt uppåt när jag var på läkarbesöket, men nu när rännskitan slagit till är det sängen som gäller. Mat kastar jag i mig som det gällde livet. Orkar inte vänta och äter den nästan stående. Sedan tillbaka till sängen.

Min ömma moder har skaffat sig en blogg nu i valtiderna. Det är bara en jättestor detalj som hon inte riktigt har snappat. Det är inte jag som ska fylla hennes blogg med innehåll.

Nu efter snabblunchen är det så mysigt att lyssna på ungarna som leker. Dom är fantastiskt gulliga :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar