söndag 10 oktober 2010

Dax att sova

Har tittat på olika avsnitt av favoritserier på svt.se/play och klockan har redan hunnit bli måndag. Hela mitt fokus är på behandling. Ska jag få behandling idag eller inte? Det känns som livet hänger på dessa behandlingar, särskilt när jag inte fått ett par och jag får ont i skuldran igen. Det känns skit att inte kunna göra något för att få upp värdet på dom vita blodkropparna och vara i händerna på giftet, det livgivande giftet. Just nu känns det så superviktigt att komma igång med behandlingarna igen. Vad gör jag om jag inte får något idag igen. Vad göra.....?

Försäkringskassan ringde igår söndag strax före 20. Min nya handläggare lät förkyld för hon lät som jag på rösten ungefär (har varit förkyld hela veckan). Tyckte förfärligt synd om henne att behöva strula med mina papper och det en söndag dessutom. Och det bara för att jag envisas med att jobba när jag orkar. Hoppas att hon fick en bra kväll i alla fall och kände sig nöjd med sitt dagsverke. Det är galet om man måste jobba undan en söndag.

Jag har i alla fall haft en bra helg med familjen och det ska jag försöka leva på om jag inte får gift idag.

God natt världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar