lördag 23 oktober 2010

Skönt

Det är skönt att vara hemma igen. I fredags var jag trött. Åkte ändå iväg till akvarellmålningen fastän jag försov mig. Inte nog med det, jag var tvungen att leta fram ett par vinterkängor, för det snöade. Det blev bättre framåt dagen när huvudvärken släppte, så vi hade vårt fredagsmys i Hammarby sjöstad istället för hemma i Enskede.

Idag har vi pysslat lite och varit och handlat mat och kängor till ungarna. Sedan blev det middag och film i Hammarby sjöstad igen :). Makens bror med familj flyttar från oss. Jag trodde att vi skulle synas mycket mer sällan, särskilt som vi bor nära varandra, men vi träffas flera gånger i veckan ändå.

I Sikla köpte vi en guidebok över New York. Det blir bara mer och mer vi vill se, men vi har bara två och en halv dag på oss innan vi tar tåget till Washington. Det känns som det kommer bli stressigt värre. När vi väl kommer till Washington kommer jag kunna ta det i ett mer humant tempo med max en aktivitet per dag. Vilka ivärldsproblem!

Sov gott!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar