torsdag 28 oktober 2010

Hungrig

Jag är så hungrig, hela tiden. Inte sugen utan riktigt hungrig. Skulle kunna äta vad som helst. Igår när jag skulle försöka sova kurrade magen så det var helt omöjligt att somna. Det är säkert kortisonet som talar...

Här hemma packar jag och maken. Jag har nog lite resfeber i alla fall. Taxin är beställd till kl 05.00, fast jag kommer nog att studsa upp som skjuten ur en kanon när klockan ringer. Den första barnvakten är påväg hit. Han ska se till att ungarna kommer till skolan och hålla dom sysselsatta i helgen. Sedan avlöser svärföräldrarna. Det känns bra att dom är här, tar barnen och har koll på huset.

Jag hoppas att hotellen har wifi-nät så vi kan prata med våra stora juveler. Åh, jag längtar så efter att få åka....

3 kommentarer:

  1. Jag önskar en trevlig resa med massor av upplevelser!

    SvaraRadera
  2. hur coolt som helst att ni åker....
    Kramis Sus

    SvaraRadera
  3. NY har varit underbart, fast jag tror att jag kommer att gilla Washington ännu bättre. Kram Heidi

    SvaraRadera