måndag 18 oktober 2010

Sonen fixade det

Min son hade test av simkunskaperna idag, bland annat skulle han simma 50 meter ryggsim. Och tro det eller ej, men han klarade det. Måste erkänna att jag blev lite förvånad för det gick inte superbra i förra veckan när jag var i badhuset med ungarna. Känner mig lite som en dålig mamma för att jag inte skött simundervisning bättre. Ingen av ungarna har fått gå på jätte många simskoleterminer och dom skulle definitivt inte må dåligt av fler. Hm, vi får väl se om det dåliga samvetet förändrar mitt beteende.

Har själv börjat fundera på att skaffa ett årskort på simhallen. Det skulle vara himla mysigt att gå med ungarna en dag i veckan och leka i vattnet. Får räkna på om det lönar sig att fixa årskort eller om klippkort skulle passa ekonomin bättre. Det positiva var att jag inte fick ont av att bada. Slut blev jag, var slut i kroppen även dagen efter, men vad gör det när man har roligt med ungarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar